Godmorgon kära läsare

Jag har just fått mitt hår rullat,
visst är det en härlig känsla att få känna sig fin i håret?
Lite senare idag ska jag ta en promenad till min makes grav med Ragnhild som sällskap.
Har köpt lite nytt blomster att plantera.
Det glädjer mig lika mycket varje gång jag sätter mig ner och läser era meddelanden som ni lämnat.
Verkar dock finnas en del funderingar över mig och min blogg,
och är det så är ni hjärtligt välkomna att fråga.
Har även fått önskemål om att ha bilder vilket säkert ska gå att ordna.
Jag blev visad under gårdagen hur man gick till väga, men som ni vet kan det ibland vara svårt att " lära gamla hundar sitta".
Nu är det hög tid för frukost och morgontidningen.
Hoppas ni får en underbar start på denna tisdags morgon.


Kommentarer
Postat av: Maggis

Häftigt att du börjat blogga! :) Man är aldrig för gammal för att lära sig någonting nytt verkar det som.

Hur länge har du och Ragnhild varit vänner?

2009-07-21 @ 12:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0