Kalops till middag

Godkväll gott folk!
Hemtjänsten har precis lämnat mig efter ha gjort i ordning min middag som bestod av kalops, det är inte min favoriträtt ska jag be att få tala om, men får man någon som kommer hit med maten så tager man vad man haver, det ska ni ta med er genom livet.
Jag tycker det fungerar utmärkt med att skriva här, min bekanta var här tidigare idag och visade mig hur det fungerar och jag har tittat igenom alla meddelande som ni skickat in till mig, det är många ord jag inte begriper mig på som tillhör ungdomen, men min bekanta förklarade betydelsen för mig.
Jag förstår att ni tycker det är obegripligt att en gammal tant på 73 år som jag söker på internet och bloggar, men jag känner inte att min ålder hindrar mig.
Min läkare som jag har haft i så många år berättade om detta för mig, efter att min kära make gick bort för två år sedan så har jag inte så mycket att sysselsätta mig med förutom att dricka kaffe och putsa på min motorcykel. För att inte känna mig ensam så berättade min läkare att jag kan skriva av mig och dela med mig till andra människor. Och det tycker jag är roligt.
Nu ska jag dricka min sista kopp kaffe för idag och läsa igenom tidningen innan det är tid för att sova.
Ni får ha det så bra kära vänner!

Kommentarer
Postat av: siri skywalker

gulligt!! :D

2009-07-20 @ 18:35:01
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: sara

Hej Gunhild!



Vilken söt blogg du har! :)



Kram Sara

2009-07-20 @ 19:00:53
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Maja

DU ROCKAR! :D



Lägg ut lite bilder på dina dagar, så blir det lite roligare att kolla :)



Kram

2009-07-21 @ 02:16:22
URL: http://majaengberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Det tycker jag låter förnuftigt, något många borde tänka på. Det är bara en själv som sätter gränser, inte åldern i sig, det är bara en siffra!

2009-07-21 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0