Tur på motorcyckeln

Goddag!
Jag ber så hjärtligt mycket om ursäkt för att jag inte skrev någonting till er igår, men jag hade problem med internet, men det  löste en bekant till mig idag, men jag hoppas innerligt att det inte ska hända igen.

Nu på morgonen har hemtjänsten varit och sett till mig så att allt är bra, sen har jag haft besök så det har blivit kaffedrickande en tur på motorcyckeln, och jag kan klargöra direkt att det inte är jag som kör längre, utan det är en kär vän till mig som heter Mats, jag känner mig genast femtio år yngre när han tar med mig på en liten tur.
Vad har ni tänkt för dagen?

Kommentarer
Postat av: anonym

Vem härmar vem? Endel säger att dessie härmar kissie och endel säger tvärtom!



Vad är egentligen sant! Kissie härmar Desiree (mest)

Titta in här för bevis.. http://falsksanning.blogg.se/2009/july/utkast-att-fixa.html#comment

2009-07-24 @ 11:47:57
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0